بررسی سلامت روانی ترامپ زیر نظر یک هیئت ویژه روانپزشکی

اعضای دموکرات کنگره آمریکا قصد دارند با کمک چندین روانشناس سلامت روانی رئیس‌جمهور این کشور را بسنجند.

تشکیل یک هیئت روانپزشک برای تشخیص سلامت روانی دونالد ترامپ

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از ایندیپندنت، اعضای دموکرات کنگره آمریکا تصمیم جدیدی گرفته‌اند که در میان سیاستمداران این کشور غیرمعمول است. آنها قصد دارند جلسه‌ای با یک روانشناس برگزار کنند و یک هیئت متخصص برای سنجش سلامت روانی رئیس‌جمهور آمریکا تشکیل دهند.



ادامه مطلب
[ جمعه 26 مرداد 1396 ] [ 8:17 ] [ یاشار ]
[ ]

رئیس سایپا: پراید مطلوب فقراست!

 

[ سه شنبه 24 مرداد 1396 ] [ 21:59 ] [ یاشار ]
[ ]

ورزش مورد علاقه رهبر انقلاب چیست؟

حضور رهبر انقلاب در بین خانواده های شهدا در سفر اخیر ایشان به مشهد حواشی جالبی داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جریان سفر اخیرشان به مشهد مقدس و زیارت حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام)، در منزل شماری از خانواده‌های شهدا حضور یافتند و ضمن تجلیل از مقام شهیدان و صبر و ایثار خانواده‌های آنان، در سخنانی کوتاه به نکاتی در زمینه مسائل منطقه و اهمیت آزادسازی حلب، ارزش کار جوانان مدافع حرم و فضائل هم‌نشینی با خانواده شهدا اشاره کردند.

یکی از حواشی این دیدارها هم در منزل خانواده شهیدان یوسف و ابوالفضل احسانی فکر روی داد. وقتی رهبر انقلاب از فعالیتهای برادر شهید سوال کرد، و او گفت در کنار درس خواندن، والیبال هم بازی میکند، ایشان گفتند: «والیبال خیلی خوب است، والیبال از آن ورزشهای خیلی خوب است. بنده طرفدار والیبالم.»


[ چهار شنبه 24 مرداد 1396 ] [ 15:28 ] [ یاشار ]
[ ]

ارادت خاص عروس و داماد اهوازی به پاسدار شهید محسن حججی + عکس

عروس و داماد اهوازی مراسم ازدواج خود را با نام پاسدار شهید محسن حججی، متبرک کردند.

 حال و هوای این روزهای کشور، بار دیگر با عطر شهادت و رشادت معطر شده؛ تصاویر، فیلم‌ها و دلنوشته‌های متعددی به نشان ارادت و عشق قلبی مردم به مقام شهدا و در وصف پاسدار شهید مدافع حرم، محسن حججی  در این چند روز به اشتراک گذاشته شد.

در این میان، ابتکار یک زوج  اهوازی در برگزاری مراسم ازدواجشان، در نوع خود به سوژه جالبی در فضای مجازی تبدیل شد. این عروس و داماد، ماشین عروسیشان را با تصویری از شهید پاسدار محسن حججی تزئین کردند و با نوشتن چند جمله کوتاه روی دست‌های خود علاقه و ارادت ویژه‌ خود را به این شهید بزرگوار ابراز کردند، آنها نوشتند: "نه املیم ونه قدیمی فقط شادیمان را مدیون توایم".

 پاسدار شهید محسن حججی

 

انتهای پیام/


[ دو شنبه 23 مرداد 1396 ] [ 21:14 ] [ یاشار ]
[ ]

سلفی جنون آمیز زوج ماجراجو در ارتفاع 365 متری+فیلم

یک زوج ماجراجوی اروپایی، بدون هیچگونه وسایل ایمنی، خود را به بالای برج استوانه ای شکل مرتفعی رساندند تا سلفی بگیرند.

سلفی جنون آمیز زوج ماجراجو در ارتفاع 365 متری+فیلماز زمانی که پدیده سلفی بوجود آمد، شاهد مرگ انسانهای بسیاری بوده ایم که برای گرفتن یک سلفی متفاوت و به نمایش گذاشتن آن، جان خود را به خطر انداختند و آخرین سلفی عمرشان را گرفتند، سلفی در کنار حیوانات درنده و یک حمله ناگهانی، سلفی دربالای ارتفاعات و شاید یک سقوط مرگبار!

پس از این همه حادثه که اخبار آن از رسانه به گوش همه رسیده است، همچنان تب این تفریح خطرناک فروکش نکرده و همواره شاهد اقدامات جنون آمیز اینچنینی هستیم، مانند زوج ماجراجوی اروپایی که برای گرفتن فیلم و عکس از خود، بدون هیچ گونه تجهیزات ایمنی به بالای یک برج بتونی استوانه ای شکل با ارتفاع 365 متری رفتند و لحظات هیجان انگیزی را به با دوربین به ثبت رساندند.

 

دوستان عزیزم پیشنهاد می کنم این فیلم را نبینید!!!.


[ دو شنبه 23 مرداد 1396 ] [ 21:10 ] [ یاشار ]
[ ]

خاطرات تکان‌دهنده سربازی که خون داعشی‌ها را می‌خورد+ تصاویر

یک نظامی سابق ارتش انگلیس داستان روزهای تلخی که برای مبارزه با گروه تروریستی داعش به سوریه سفر کرده بود را بیان کرد. «تیم وردز ورس» 39 ساله اهل انگلیس که برای مبارزه با داعش همسرش را ترک کرده بود، گفت: زندگی‌ام را در شرق لندن رها کردم تا با گروه تروریستی داعش مبارزه کنم. من چهار سال در ارتش خدمت کردم؛ اما نتوانستم دینم را ادا کنم به همین دلیل تصمیم گرفتم به «یگان های مدافع خلق کردستان سوریه»- که با داعش می‌جنگد- ملحق شوم.

خاطرات سرباز انگلیسی که خون داعشی ها را می خورد!+ تصاویر

 



ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 مرداد 1396 ] [ 21:7 ] [ یاشار ]
[ ]

اسپوتنیک: روسیه از آمریکا خواست نیروهایش را افغانستان خارج کند

­روسیه تصمیم آمریکا برای جایگزینی ارتش در افغانستان با مزدوران را «اشتباه» توصیف و از واشنگتن درخواست کرد افغانستان را ترک کند.

روسیه از آمریکا خواست نیروهایش را افغانستان خارج کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه­ ­در امور ­افغانستان در گفتگو با نشریه ایزوستا گفت مقامات آمریکا باید نیروهای خود را از افغانستان خارج کنند و به کمپین بی ثمر خود پایان دهند.

وی تصریح کرد: «به این دلیل که ارتش آمریکا هیچ نتیجه ای در افغانستان کسب نکرده است،‌ آنها افغانستان را ترک کنند. کمپین آمریکا در افغانستان شکست خورده است.»

به عقیده وی روسیه با جایگزینی ارتش آمریکا با مزدوران شرکت های خصوصی مخالف است. رسانه ها اخیرا از قصد مقامات آمریکایی برای جایگزینی نظامیان حرفه ای در افغانستان با مزدوران و استقرار 5500 نفر در افغانستان خبر داده اند.

نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه­ ­در امور ­افغانستان خاطر نشان کرد چنین اقدامی بسیار به سیاست های استعماری شباهت دارد.

آمریکا از سال 2001 در افغانستان عملیات نظامی انجام می دهد. به گفته جان مک کین، رئیس کمیسیون نیروهای مسلح در سنای آمریکا،‌ واشنگتن این جنگ را از دست داده و ارتش افغانستان زیان های غیرقابل قبولی متحمل شده است.


[ دو شنبه 23 مرداد 1396 ] [ 21:5 ] [ یاشار ]
[ ]

یاوه‌گویی نتانیاهو

«بنیامین نتانیاهو» مدعی شد رژیم صهیونیستی اجازه نمی‌‌دهد ایران و نیروهای مقاومت، سرزمین‌های آزادشده از چنگ داعش را تحت کنترل خود درآورند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی اسرائیل نشنال نیوز؛ «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در اِشدود (شهری در اراضی اشغالی) در سخنانی مدعی شد: اسرائیل به ایران و گروه‌های نظامی وابسته به آن اجازه نمی‌دهد بر مناطقی که تروریست‌های داعش از آن رانده شده‌اند، تسلط پیدا کنند.

نتانیاهو در ادامه به اظهارات اخیر «یوسی کوهن»، رئیس سازمان موساد، اشاره کرد و گفت: کوهن آخرین چالش‌هایی که پیش روی اسرائیل است را به اطلاع به اعضای کابینه رسانده. خلاصه به شما بگویم، داعش می‌رود، ایران می‌آید. ما به طور مشخص در حال صحبت کردن درباره سوریه هستیم.

 



ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 مرداد 1396 ] [ 21:5 ] [ یاشار ]
[ ]

نابودی مواضع داعش در رقه به دست نیروی هوایی روسیه + فیلم

جنگنده‌های روسیه مواضع تروریست‌های داعش در رقه را نابود کردند.

 جنگنده‌های نیروی هوایی روسیه در عملیاتی مشترک با ارتش سوریه توانستند مواضع تروریست‌های تکفیری داعش در رقه را نابود کنند.

گفتنی است؛ داعشی‌ها شهر رقه را مرکز خلافت خود اعلام کرده بودند اما هم اکنون بیشتر مواضع خود را در این شهر از دست داده‌اند.

 

برای دیدن کلیپ اینجا کلیک کنید.

 

 


[ دو شنبه 23 مرداد 1396 ] [ 21:2 ] [ یاشار ]
[ ]

پاسخ مهران مدیری به توهین کنندگان به مدافعان حرم + فیلم

مجری برنامه دورهمی پاسخ قاطعی به اهانت کنندگان به مدافعان حرم داد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهران مدیری مجری برنامه دورهمی پاسخ قاطعی به توهین کنندگان به مدافعان حرم داد.

گفتنی است برنامه دورهمی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از شبکه نسیم پخش می‌شود.

 

 

دوستان عزیزم برای دیدن کلیپ اینجا کلیک کنید.


[ دو شنبه 23 مرداد 1396 ] [ 20:59 ] [ یاشار ]
[ ]

راز مجسمه آزادی چیست؟

 دوستان حقیقت این غم این است به دقت بخوانید روی کتابی که دست مجسمه آزادی است این متن را به انگلسی نوشته شده است .



ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 مرداد 1396 ] [ 20:53 ] [ یاشار ]
[ ]

حمایت همه‌جانبه و قاطع فراکسیون دفاع مجلس ‌ از گزینه پیشنهادی وزارت دفاع

سخنگوی فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس از حمایت اعضای این فراکسیون از امیر حاتمی گزینه پیشنهادی وزارت دفاع خبر داد.

امیر حاتمی جانشین وزیر دفاع

سخنگوی فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس از حمایت اعضای این فراکسیون از امیر حاتمی گزینه پیشنهادی وزارت دفاع خبر داد.

 



ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 مرداد 1396 ] [ 20:38 ] [ یاشار ]
[ ]

شهیدی که اجازه نداد پای انتحاری داعش به کربلا برسد

شهید "علی ناصر الموسوی" روز گذشته راه نیروی انتحاری داعش را -که قصد داشت وارد کربلا شود- سد نمود و در حین این اقدام فداکارانه شربت شهادت نوشید.

عکس/ شهیدی که اجازه نداد پای انتحاری داعش به کربلا برسد

کمربند انفجاری عامل انتحاری؛ عکس/ شهیدی که اجازه نداد پای انتحاری داعش به کربلا برسدکمربند انفجاری عامل انتحاری؛ عکس/ شهیدی که اجازه نداد پای انتحاری داعش به کربلا برسد

 


[ یک شنبه 22 مرداد 1396 ] [ 21:48 ] [ یاشار ]
[ ]

زن داعشی همسرش را در آتش سوزاند

یکی از اعضای داعش تنها چند دقیقه پس از پایان مراسم عروسی با همسر دومش در اطراف تلعفر بر اثر آتش سوزی ایجاد شده توسط همسر اولش کشته شد.

زن داعشی؛ زن داعشی همسرش را در آتش سوزاند

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز ، خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی نوشت: یکی از اعضای داعش تنها چند دقیقه پس از پایان مراسم عروسی با همسر دومش در اطراف تلعفر بر اثر آتش سوزی ایجاد شده توسط همسر اولش کشته شد.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع محلی روز یکشنبه به سومریه نیوز اعلام کرد: یک عنصر داعش به همراه همسر دومش، تنها چند دقیقه پس از پایان مراسم عروسی اش، در اطراف تلعفر بر اثر آتش سوزی توسط همسر اولش کشته شد.

همسر اول این زن، در یکی از مراکز وابسته به داعش کار می کرد و پس از پایان مراسم، اقدام به آتش زدن اتاق همسرش با عروس کرد و موجب مرگ آنها شد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد: داعش، با اعلام اسم و مشخصات همسر اول این عنصر داعش، خواستار دستگیری وی شده و دلیل این اقدام را حسادت اعلام کرده است.

یادآور می شود گروه تروریستی داعش، از سال ۲۰۱۴ تاکنون شهر تلعفر در استان نینوا را در اشغال دارد.


[ یک شنبه 22 مرداد 1396 ] [ 21:47 ] [ یاشار ]
[ ]

آزمایش موفق موشک ها و تسلیحات جدید روی جنگنده F-۷ توسط ارتش

 

روزخوش
 
اصفهان - فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی گفت: موشک ها و تسلیحات جدید روی جنگنده F-۷ توسط نیروی هوایی به صورت موفقیت آمیزی آزمایش شد.

[ دو شنبه 22 مرداد 1396 ] [ 11:56 ] [ یاشار ]
[ ]

مردم کدام کشورها طول عمر بیشتری دارند؟

ورزش، روابط اجتماعی مطلوب و پرهیز از دود و الکل از عوامل مهم طول عمر مردمان این پنج کشور است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، داشتن طول عمر بیشتر آرزوی هر فردی است. رژیم غذایی مناسب، ورزش منظم و استراحت و تفریح کافی از عوامل مهم در داشتن طول عمر بیشتر هستند. اما جایی که شما در آن زندگی می کنید نقش تعیین کننده ای در طول عمر شما دارد. بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است مردم ۵ کشور در صدر مردمانی در جهان هستند که دارای بیشترین طول عمر هستند.

در ادامه با این پنج کشور آشنا خواهید شد.



ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1396 ] [ 18:33 ] [ یاشار ]
[ ]

موفقیت نظامیان ایران در مسابقات جهانی روسیه

تیم‌های توپخانه سپاه و پهپاد ارتش به مقام سوم مسابقات نظامیان جهان روسیه دست یافتند.

کاتیوشا / توپخانه؛ موفقیت نظامیان ایران در مسابقات جهانی روسیه

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز به نقل از تسنیم،  تیم توپخانه نیروی زمینی سپاه در مسابقات ارتش‌های جهان، جام دوستی ۲۰۱۷ روسیه که بخش توپخانه آن در چین برگزار شد، توانست پس از تیم‌های چین و ازبکستان که به ترتیب در مکان‌های اول و دوم قرار گرفتند، رتبه سوم را به خود اختصاص دهد و پس از ایران نیز تیم روسیه به مقام چهارمی دست یافت.

بر اساس این گزارش، در رشته پهپاد نیز تیم اعزامی از ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از قزاقستان و روسیه در مقام سوم قرار گرفت.

مسابقات دوستانه ارتش‌های جهان در ۲۸ رشته و با شرکت ۲۳ کشور از هفتم مرداد ماه آغاز شده است.


[ شنبه 21 مرداد 1396 ] [ 18:30 ] [ یاشار ]
[ ]

ایران جزو ۱۰ کشور برتر درحوزه نظامی جهان

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با بیان اینکه صلح‌آفرینی و امنیت‌سازی ایران مورد اذعان دوست و دشمن است، به پیشرفت‌های ایران در صنایع دفاعی اشاره و تصریح کرد: با وجود بیش از ۳۰ سال تحریم، امروز کشورمان جزو ۱۰ کشور برتر در حوزه نظامی جهان است.

سردار رضا طلایی‌؛ ایران جزو 10 کشور برتر درحوزه نظامی جهان

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز ، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با بیان اینکه صلح‌آفرینی و امنیت‌سازی ایران مورد اذعان دوست و دشمن است، به پیشرفت‌های ایران در صنایع دفاعی اشاره و تصریح کرد: با وجود بیش از ۳۰ سال تحریم، امروز کشورمان جزو ۱۰ کشور برتر در حوزه نظامی جهان است.



ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1396 ] [ 18:29 ] [ یاشار ]
[ ]

تضمین امنیتی ترامپ به ساکنان جزیره گوام

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه به ساکنان جزیره گوام تضمین داد امنیت شان در بحبوحه شدت یافتن تنش منطقه ای حفظ می شود.

تضمین امنیتی ترامپ به ساکنان جزیره گوام

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وی قول داد که نیروهای نظامی آمریکا با آمادگی کامل از این قلمرو در برابر تهدید کره شمالی محافظت می کنند.

با شدت گرفتن جنگ لفظی بین پیونگ یانگ و واشنگتن، کره شمالی تهدید کرده است جزیره گوام را با موشک های بالستیک می زند.



ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1396 ] [ 18:28 ] [ یاشار ]
[ ]

ترامپ در سیاست خارجی شکست سختی خواهد خورد

یک تحلیلگر آمریکایی و استاد روابط بین‌الملل، با اشاره به مواضع خارجی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور کشورش را «قلدر» خواند و گفت: «دیپلماسی او شکست بدی خواهد خورد».

خبرگزاری فارس: ترامپ در سیاست خارجی شکست سختی خواهد خوردیک تحلیلگر آمریکایی و استاد روابط بین‌الملل، با اشاره به مواضع خارجی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور کشورش را «قلدر» خواند و گفت: «دیپلماسی او شکست بدی خواهد خورد».



ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1396 ] [ 18:25 ] [ یاشار ]
[ ]

گام ضدروسی دیگر دولت ترامپ

گام ضدروسی دیگر دولت ترامپ/ نیروی دریایی آمریکا در اوکراین مستقر شد

مسکو - ایرنا - آمریکا همسو با برنامه های تقویت حضور نظامی در پهنه راهبردی آبی دریای سیاه و قدرت نمایی نظامی در برابر روسیه، کار ساخت مرکز عملیاتی نیروی دریایی خود را در اوکراین که سیاست های ضدروسی دارد، آغاز کرد.

گام ضدروسی دیگر دولت ترامپ/ نیروی دریایی آمریکا در اوکراین مستقر شد



ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1396 ] [ 18:23 ] [ یاشار ]
[ ]

راه‌حل‌های شهید صدر برای رهایی از زندگی‌های منحرف

شهید صدر که مشکل امروزه امت اسلامی را در انحراف از سبک زندگی می‌دانست و معتقد بود که انحراف به مبنای زندگی بدل شده است راه‌حل‌هایی را برای رهایی از این نوع زندگی ارائه داده است.

شهید صدر

شهید صدر که مشکل امروزه امت اسلامی را در انحراف از سبک زندگی می‌دانست و معتقد بود که انحراف به مبنای زندگی بدل شده است راه‌حل‌هایی را برای رهایی از این نوع زندگی ارائه داده است.



ادامه مطلب
[ جمعه 20 مرداد 1396 ] [ 22:43 ] [ یاشار ]
[ ]

نامه همسر پاسدار شهید حادثه تروریستی مجلس به همسر شهید «محسن حججی»

همسر پاسدار شهید حادثه تروریستی مجلس در نامه ای به همسر شهید حججی می نویسد: پرچم قیام کربلا همچون زینب سلام الله علیها بر دوش ما همسران شهداست.

شهید محسن حججی

همسر پاسدار شهید حادثه تروریستی مجلس در نامه ای به همسر شهید حججی می نویسد: پرچم قیام کربلا همچون زینب سلام الله علیها بر دوش ما همسران شهداست.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, همسر شهید جواد تیموری از پاسداران محافظ مجلس شورای اسلامی که در جریان حادثه تروریستی در مجلس به شهادت رسید نامه ای را خطاب به همسر شهید مدافع حرم محسن حججی نوشته است که متن این نامه در ادامه می آید:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

هر روز قصه کربلا در حال تکرار است ...

عده ای در لشکر حسینی اند و عده ای در لشکر کفر...

و ما در کجای این واقعه ایستاده ایم؟؟ .

آری شهدا سرداران سپاه حسین علیه السلام هستند...

و چه زیباست پای معشوق سر دادن و فدا شدن.. .

ما چه دیده ایم؟؟ جز ما رأیتُ الّا جمیلا

حالا که شهدا  در مسیر حسین گام برداشتند ، پرچم قیام کربلا همچون زینب سلام الله علیها بر دوش ما همسران شهداست..... .

خون شهدا پای پرچم سرخ اسلام تا ظهور حضرت حجت و تا قیامت می جوشد....

واژه شهادت برازنده همسر شما شهید محسن حججی بود..... .

تسلیت برای شهادت واژه ای بی معناست..

شهادت همسر شما را تبریک میگویم

و برای شما طلب صبر زینبی و گامی استوار در این مسیر سخت و زیبا دارم

همسر شهید تیموری


[ جمعه 20 مرداد 1396 ] [ 22:40 ] [ یاشار ]
[ ]

توصیه توئیتری محسن رضایی به عقلای آمریکا؛ جلوی ترامپ را بگیرید

محسن رضایی به چالش های اخیر بین آمریکا و کره شمالی واکنش نشان داد.

به گزارش انتخاب، محسن رضایی در توئیتی نوشت؛

ترامپ، بوش نیست، ولی در چالش با کره شمالی با آتش بازی می‌کند. عقلای آمریکا جلویش را بگیرند.


[ جمعه 20 مرداد 1396 ] [ 22:37 ] [ یاشار ]
[ ]

سردار پاکپور: از داعش انتقام خواهیم گرفت

به گزارش انتخاب، در  این پیام آمده  است:

بسم رب شهدا و صدیقین

شهدا دلاورانی هستند که حصار جهالت و گمراهی را دریدند و شعاع خورشید هدایت را به دورترین نقاط عالم رساندند (مقام معظم رهبری).

بار دیگر شاهین شهادت بر شاخه‌های استوار سبز پوشی از قافله پاسداران مکتب سرخ عاشورا نشست.

پاسدار شهید محسن حججی از پاسداران فداکار نیروی زمینی سپاه، شهیدی که گلوی او را همچون سرور و سالار شهیدان بریدند تا چهره مصمم و مقاومش را از دیدگان مردم جهان بپوشانند، به همرزمان شهیدش پیوست.

محسن عزیز چه صحنه زیبا و با صلابتی آفریدی وقتی حرامزادگان تو را با تمام حقد و کینه به قتلگاه می‌بردند ولی چشمان پرفروغ و سینه ستبرت با تمام وجود صدا می‌زد که ما همانند پیشوایمان حسین بن علی (ع) تن به ذلت نمی‌دهیم، همانند علمدار کربلا می‌گفتی اجازه نزدیک شدن به حریم حرم را نمی‌دهیم.

محسن جان، به تو اطمینان می‌دهم همرزمانت در لشکر ۸ نجف و نیروی زمینی سپاه همانطور که در تمام صحنه‌ها برای ایجاد امنیت مردم عزیزمان و برای دفاع از حریم حرم آل عبا سر از تن نشناخته و شبانه روز در این راه فداکاری و دفاع می‌کنند، برای انتقام از خون سرخ تو نیز چشم نبسته و آنها را به سزای اعمال ننگین خود خواهند رساند.

اینجانب شهادت آن پاسدار سرافراز میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد عرصه‌های نبرد را به محضر مقام معظم رهبری ، پدر، مادر، همسر، فرزند و همرزمان آن شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای شما صبر و اجر الهی درخواست می نمایم.


[ جمعه 20 مرداد 1396 ] [ 22:34 ] [ یاشار ]
[ ]

جانشین فرمانده کل ارتش شهادت شهید حججی را تسلیت گفت

امیر پوردستان با صدور پیامی شهادت محسن حججی در سوریه را تسلیت گفت.

امیر پوردستان

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم ، امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش با صدور پیامی، شهادت مظلومانه شهید حججی در سوریه را تسلیت گفت،. متن پیام امیر پوردستان به شرح ذیل است:

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنایک، بار دیگر آسمان رنگ خون گرفت، بار دیگر ملائک الهی آغوش خود را برای پذیرایی از پرنده خونین بالی که چنان مولایش با قامتی زخم خورده و تنی بی سر از خاکدان زمین عزم ملکوت و دیدار با رب الارباب کرده بود، گشودند.

محسن حججی شهید مدافعی که اگاهانه و مشتاقانه در پی لبیک به ندای هل من ناصر مولایش، نه تنها در جغرافیای ایران بلکه در هر سرزمینی که ولی اش اراده می کرد، حاضر بود و با خون مطهرش این تبعیت از ولایت و عشق به اهل بیت را به اثبات رساند، محسن جان مطمئن باش که سربازان و بسیجیان، این فدائیان عاشورایی همانند تو، نخواهند گذاشت که پرچم برافراشته مهدوی و بزرگ پرچمدار آن مقام معظم رهبری(حفظه الله) تنها و بی یاور بماند و تا پای جان بر عهد و پیمانی که بسته اند وفادار خواهند  بود.

ما مرغ سحر خوان شگفت آواییم

خونین پر و بالیم و شفق سیماییم

در بستر تاریخ چو کوهی بشکوه

صد بار شکسته ایم و پابرجاییم

احمدرضا پوردستان


[ جمعه 20 مرداد 1396 ] [ 22:32 ] [ یاشار ]
[ ]

ابراز تاسف مسکو از تردیدهای آمریکا درباره برنامه هسته‌ای ایران

وزیر خارجه روسیه گفت که کشورش از تردیدهای آمریکا درباره برنامه هسته‌ای ایران متاسف است.

لاوروف

وزیر خارجه روسیه گفت که کشورش از تردیدهای آمریکا درباره برنامه هسته‌ای ایران متاسف است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه طی سخنانی گفت که تردیدهای آمریکا در خصوص برنامه هسته‌ای ایران مایه تاسف است.

رئیس‌جمهور آمریکا بامداد جمعه بار دیگر با بیان ادعاهای تأییدنشده گفت که ایران به توافق هسته‌ای با گروه ۱+۵ (برجام) پایبند نبوده است.

طبق گزارش رویترز، ترامپ که در باشگاه خصوصی گلفش در «نیوجرسی» در جمع خبرنگاران حضور داشت گفت: «رئیس‌جمهور اوباما بر اساس دانسته‌های خودش، ۱۵۰ میلیارد دلار به آنها داد. او ۱.۸ میلیارد دلار پول نقد به آنها داد. درک این کار سخت است، ولی این تصمیم او بود.»

رئیس‌جمهور آمریکا اضافه کرد: «فکر می‌کنم توافق وحشتناکی است. اما آنها به این توافق پایبند نیستند و به طور یقین به روح توافق پایبند نمانده‌اند، من فکر می‌کنم که اگر آنها به پایبندی رو نیاورند، شاهد خواهید بود که برخی اقدامات قاطع به وقوع خواهند پیوست.»


[ جمعه 20 مرداد 1396 ] [ 22:31 ] [ یاشار ]
[ ]

آماده باش روسیه برای بحران شبه جزیره کره

مسکو - ایرنا - تشدید تنش ها در شبه جزیره کره پس از تهدیدهای متقابل نظامی آمریکا و کره شمالی برای انجام حمله های گسترده، سامانه پدافند موشکی روسیه در خاور دور این کشور را به حال آماده باش کامل در آورد.

آماده باش روسیه برای بحران شبه جزیره کرده

به گزارش ایرنا، سناتور ویکتور اوزروف عضو شورای فدراسیون روسیه (سنا) روز جمعه اعلام کرد که سامانه پدافند موشکی این کشور با توجه به وضعیت در منطقه خاور دور به حالت آماده باش کامل در آمده است.

وی به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: اوضاع پیرامون کره شمالی موجب نگرانی شدید و احساس ضرورت اتخاذ تدابیر بیشتر برای تامین امنیت مناطق خاور دور روسیه شده است.



ادامه مطلب
[ جمعه 20 مرداد 1396 ] [ 22:28 ] [ یاشار ]
[ ]

هشدار کره جنوبی به کره شمالی: واکنش انتقام جویانه در راه خواهد بود

ستاد مشترک ارتش کره جنوبی اعلام کرد: اظهارات اخیر مقامات کره شمالی تهدید جدی ائتلاف سئول – واشنگتن محسوب می شود.

کره   جنوبی؛  هشدار کره جنوبی به کره شمالی: واکنش انتقام جویانه در راه خواهد بود کره جنوبی؛ هشدار کره جنوبی به کره شمالی: واکنش انتقام جویانه در راه خواهد بود

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از العالم، ستاد مشترک ارتش کره جنوبی هشدار داد که اگر کره شمالی به اقدامات تحریک آمیز خود ادامه بدهد ، با واکنش های انتقام جویانۀ سئول و آمریکا روبرو خواهد شد.

ستاد مشترک ارتش کره جنوبی اعلام کرد: اظهارات اخیر مقامات کره شمالی تهدید جدی ائتلاف سئول – واشنگتن محسوب می شود.

رادیو کی.بی.اس کره جنوبی  به نقل از ستاد مشترک ارتش این کشور گزارش داد : ارتش کره جنوبی براساس ائتلاف نظامی مستحکم خود با آمریکا کاملاً آمادۀ مقابلۀ فوری با هر گونه اقدام تحریک آمیز کره شمالی است.

پیونگ یانک این هفته تهدید کرده بود که کره جنوبی را به دریای آتش تبدیل و با موشک های بالستیک خود عملیاتی انتقام جویانه را برای انهدام مناطق همجوار جزیرۀ گوام آمریکا آغاز خواهد کرد.

کره شمالی روز چهارشنبه این هفته اعلام کرد که در حال بررسی طرح شلیک ۴ موشک بالستیک میان بُرد به سوی مناطق همجوار جزیرۀ گوام است.


[ جمعه 20 مرداد 1396 ] [ 22:27 ] [ یاشار ]
[ ]

ترامپ: گزینه‌های نظامی علیه کره شمالی، کاملا آماده است

رئیس‌جمهور آمریکا گفت که گزینه‌های نظامی این کشور علیه کره شمالی کاملا اماده است.

کره شمالی ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا گفت که گزینه‌های نظامی این کشور علیه کره شمالی کاملا اماده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا گفت که اگر کره شمالی عاقلانه رفتار نکند، گزینه‌های نظامی علیه این کشور کاملا آماده است.

ارتش کره شمالی بامداد چهارشنبه اعلام کرد در حال «بررسی طرح عملیاتی» برای حمله به مناطق اطراف جزیره «گوام» با موشک‌های بالستیک استراتژیک میان‌-دوربرد است.

این جزیره، میزبان پایگاه نیروی دریایی آمریکا و پادگان نیروی هوایی آندرسون است که بمب‌افکن‌های B-1B آمریکا در آن قرار دارند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه گفت که تهدیدهای قبلی او مبنی بر اینکه کره شمالی با «آتش و خشم» رو به رو خواهد شد، احتمالاً به اندازه کافی محکم و قاطع نبوده‌اند.


[ جمعه 20 مرداد 1396 ] [ 22:26 ] [ یاشار ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 20 21 22 23 24 ... 44 صفحه بعد

دانلود آهنگ جدید