حدیث ولایت ...

مقام معظم رهبری :

یکی از نقشه های دشمن برای جلوگیری از انتخابات پرشور این است که در ایام انتخابات سر مردم را به ماجرای سیاسی اقتصادی یا امنیتی گرم کنند . اما ملت ایران  هوشمند تر از این است که از دشمن فریب بخورد . 

همه با هم برای خلق حماسه ای دیگر در انتخابات شرکت خواهیم کرد و دوباره عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهیم کشید .




[ جمعه 13 ارديبهشت 1396 ] [ 23:37 ] [ یاشار ]
[ ]

یاوه گویی فرمانده آمریکایی:

رئیس ستاد فرماندهی عملیات ویژه آمریکا، اعلام کرد واشنگتن به رژیم صهیونیستی و متحدانش در منطقه برای به گفته او مقابله با ایران کمک خواهد کرد.


[ جمعه 13 ارديبهشت 1396 ] [ 13:26 ] [ یاشار ]
[ ]

سامانه «شبیه‌ساز میدان مین» رونمایی شد

سردار دهقان وزیر دفاع

 

سامانه «شبیه‌ساز میدان مین» با حضور وزیر دفاع و در حاشیه همایش روز جهانی «آگاهی از خطر مین» رونمایی شد.


[ جمعه 13 ارديبهشت 1396 ] [ 10:19 ] [ یاشار ]
[ ]

آمریکا نگران پیروزی نیروهای انقلابی و مذهبی در انتخابات ایران است

یک روزنامه‌ آلمانی می‌گوید احتمال برآمدن نیروهای مذهبی و انقلابی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، آمریکا را به وحشت انداخته است.

دی‌ولت نوشت: پس از چند سال ممکن است نیروهای مذهبی دوباره به دولت بازگردند. این موضوع، آمریکا را به وحشت انداخته است. ابراهیم رئیسی نامزد ریاست‌جمهوری ایران در یک برنامه تلویزیونی خواستار مقابله جدی با آمریکا شده و گفت از مقابله با آمریکا ترسی ندارد. ما باید آمریکا را مجبور به عقب‌نشینی کنیم.


از نظر این طیف، دولت فعلی در توافق هسته‌ای منفعلانه عمل کرده است. این توافق، برنامه هسته‌ای ایران را کنترل و مهار کرده است.


[ جمعه 12 ارديبهشت 1396 ] [ 13:27 ] [ یاشار ]
[ ]

مراسم تجلیل از جانبازان نداجا برگزار شد


مراسم تجلیل از جانبازان نداجا برگزار شد مراسم تجلیل از جانبازان نیروی دریایی ارتش پیش از ظهر روز دوشنبه 11 اردیبهشت باحضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

لازم به ذکر است در این مراسم از تعدادی از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس نداجا تقدیر به عمل آمد.

[ جمعه 12 ارديبهشت 1396 ] [ 13:27 ] [ یاشار ]
[ ]

در آستانه‌ی روز کار و کارگر

افسران - در آستانه‌ی روز کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار

انتخابات، امنیت ملی را تأمین میکند
حضور مردم سایه جنگ را از کشور رفع کرده، نه مسئولین

رهبرانقلاب، امروز: عمده حرف بنده با مردم است. مردم عزیز ما باید بدانند که حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف تعیین‌کننده است، تعیین‌کننده‌ی امنیت ملی است؛ اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیت خواهد بود.


[ جمعه 11 ارديبهشت 1396 ] [ 13:30 ] [ یاشار ]
[ ]

حضور تعیین کننده

 

افسران - حضور تعیین کننده


[ جمعه 11 ارديبهشت 1396 ] [ 13:29 ] [ یاشار ]
[ ]

ماجرای 4 جاسوس در مذاکرات برجام ؛

 

افسران - ماجرای 4 جاسوس در مذاکرات برجام ؛ فتح الفتوح شیخ حسن!


[ جمعه 11 ارديبهشت 1396 ] [ 8:29 ] [ یاشار ]
[ ]

ژنرال آمریکایی: برنامه موشکی قدرتمند ایران ما را نگران می‌کند

ووتل

ژنرال جوزف ووتل، رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا در اظهاراتی با تکرار ادعاها علیه ایران گفت که تهران می‌خواهد قدرت مسلط در منطقه باشد.

وی که در کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان امریکا صحبت می‌کرد از افزایش تنش‌ها با ایران به عنوان چالشی یاد کرد که نیازمند توجه و تلاش آمریکا است.


[ جمعه 7 ارديبهشت 1396 ] [ 14:53 ] [ یاشار ]
[ ]

اولین سالگرد شهادت دو شهید مدافع حرم ارتش

دافعان حرم "صادق شیبک" و "حسین همتی" از تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حین مبارزه با تروریست‌های تکفیری سال گذشته به شهادت رسیدند.

افسران - تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم ارتش انجام شد


[ جمعه 4 ارديبهشت 1396 ] [ 14:53 ] [ یاشار ]
[ ]

امکان خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران وجود دارد

trump

رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای مدعی شد که ایران روح توافق هسته‌ای را نقض کرده است.

 ، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه با آسوشیتدپرس اعلام کرد که این امکان وجود دارد آمریکا از توافق هسته‌ای میان ایران و آمریکا و 5 قدرت جهانی که در دوره ریاست‌جمهوری اوباما به امضاء رسید، خارج شود. او مدعی شد که به اعتقاد وی اقدامات بی‌ثبات کننده ایران در خاورمیانه و خارج از این منطقه نقض روح توافق هسته‌ای به شمار می‌رود.این اظهارات درحالی مطرح می‌شود که وزارت خارجه آمریکا هفته گذشته تایید کرد که تهران به مفاد توافق هسته‌ای پایبند بوده است.


[ شنبه 4 ارديبهشت 1396 ] [ 7:38 ] [ یاشار ]
[ ]

«سلطان ترکیه» همیشه دغدغه احیای امپراتوری عثمانی را دارد

تلویزیون فرانسه: سلطان ترکیه همیشه دغدغه احیای امپراتوری عثمانی را دارد
به نقل از شبکه پنجم تلویزیون فرانسه اعلام کرد «سلطان ترکیه» (رجب طیب اردوغان) در قرن بیست و یکم به دنبال تمامیت‌خواهی و کیش شخصیت برای خود است. (کیش شخصیت پدیده‌ای است که در آن یک شخص با استفاده از رسانه‌های گروهی و تبلیغات سیاسی از خود وجههٔ عمومی آرمانی و قهرمانانه‌ای ارائه می‌دهد.)
شبکه پنجم تلویزیون فرانسه در گزارشی به تلاش رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، برای یکه‌تازی در ترکیه پرداخت و اعلام کرد اردوغان که رقبایش او را «سلطان» می‌نامند از 14 سال پیش مقتدرانه زمام امور کشورش را در دست گرفته است. او اکنون می خواهد کل قدرت را در ترکیه در دست گیرد و به همین منظور با برگزاری همه‌پرسی تغییر قانون اساسی در نظر دارد کنترل کامل ترکیه را در دست گیرد. این همه پرسی قرار است روز یکشنبه هفته پیش رو برگزار شود.
اردوغان در این مدت تلاش کرده است که آنچنان کیش شخصیتی از خود بسازد که ترکیه مدرن تاکنون نظیر آن را به خود ندیده است.

[ پنج شنبه 24 فروردين 1396 ] [ 18:30 ] [ یاشار ]
[ ]

همکاری امنیتی جدید عربستان با آمریکا بر ضد ایران

 

  روزنامه آمریکایی واشنگتن اگزمینر به نقل از یک مقام آگاه در کاخ سفید نوشت ارتش عربستان سعودی وعده داده است در چارچوب همکاری‌های امنیتی خود با دولت جدید آمریکا، اطلاعات جمع‌آوری شده خود را درباره ایران، سوریه و داعش در اختیار نیروهای آمریکایی قرار دهد. 
یک مشاور کاخ سفید این اقدام عربستان را در راستای تحقق اهداف ائتلاف، مفید توصیف کرد.  
"اد رویس"، سناتور جمهوری‌خواه ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا، در اظهاراتی گفت: اطلاعاتی که متحد ما در خاورمیانه در اختیارمان قرار می‌دهد برای مواجهه با شرایطی که اکنون در سوریه وجود دارد و برای رویارویی با بشار اسد دارای اهمیت حیاتی است. عربستان به روشنی اعلام کرد از آمریکا در توسل به زور علیه رئیس جمهور سوریه، در ماجرای به کارگیری تسلیحات شیمیایی علیه غیرنظامیان، حمایت می‌کند.

[ پنج شنبه 24 فروردين 1396 ] [ 18:6 ] [ یاشار ]
[ ]

واکنش رهبر انقلاب به حمله موشکی آمریکا به سوریه

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر  (یکشنبه) در دیدار نوروزی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، با اشاره به برنامه دشمن برای تضعیف روحیه مردم، مسئولان و نیروهای مسلح و القای روحیه «نمی‌شود و نمی‌توانیم»، خاطرنشان کردند: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید با توکل بر خدا و اعتماد به‌نفس، روز به روز توانایی‌ها و ظرفیتهای خود را افزایش دهند و با ابتکار و همت بلند، کمبودها و خلأها را جبران کنند.
 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 24 فروردين 1396 ] [ 18:2 ] [ یاشار ]
[ ]

نسخه ارتش و سپاه برای نیروهای دریایی مشهور جهان

شناور موشک انداز

استفاده از شناورهای سبک موشک انداز در نیروهای دریایی دنیا در حال ایجاد جایگاهی خاص برای خود هستند.

  اگرچه تا سالهای اخیر، بسیاری از کشورهای جهان برنامه هایی برای توسعه شناورهای سبک موشک انداز نداشتند و به سمت ساخت ناوهای بزرگ و سنگین حرکت کرده بودند، اما این رویه چند سالی است که تغییرات محسوسی یافته و اکنون بتعداد قابل توجهی از نیروهای دریایی مناطق مختلف جهان، توسعه این کلاس از شناورها را در دست اجرا داشته و محصولات مختلفی را در این زمینه به بازار ارائه کرده اند.



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 24 فروردين 1396 ] [ 18:0 ] [ یاشار ]
[ ]

اتحادیه اروپا تحریم‌های حقوق بشری ایران را تمدید کرد

 به نقل از وب‌سایت ای‌بی‌سی نیوز، اتحادیه اروپا تحریم‌ها علیه ایران را به علت آنچه که نقض حقوق بشر در کشورمان خوانده است برای یک سال دیگر تمدید کرد. 

اتحادیه اروپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ممنوعیت سفر به اروپا و بلوکه شدن دارایی 82 نفر از اتباع ایرانی، و همچنین ممنوعیت صادرات برخی از کالاها به ایران را تمدید کرده است. 
در سال 2011، اتحادیه اروپا به بهانه نقض حقوق بشر، تحریم‌هایی را علیه ایران وضع کرد. 
بر اساس اطلاعیه اتحادیه اروپا، این تمدیدها تا 13 آوریل سال 2018 ادامه خواهد یافت.

[ پنج شنبه 23 فروردين 1396 ] [ 10:7 ] [ یاشار ]
[ ]

برنامه دشمن، القاء احساس «نمی‌شود و نمی‌توانیم» در مسئولان است

برنامه دشمن القاء احساس «نمی‌شود و نمی‌توانیم» در مسئولان است

  حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار نوروزی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، با اشاره به برنامه دشمن برای تضعیف روحیه مردم، مسئولان و نیروهای مسلح و القای روحیه «نمی‌شود و نمی‌توانیم»، خاطرنشان کردند: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید با توکل بر خدا و اعتماد به‌نفس، روز به روز توانایی‌ها و ظرفیتهای خود را افزایش دهند و با ابتکار و همت بلند، کمبودها و خلأها را جبران کنند.

[ پنج شنبه 22 فروردين 1396 ] [ 18:9 ] [ یاشار ]
[ ]

شهید صیاد شیرازی الگویی راستین از انقلابی‌گری برای جامعه اسلامی است

شهید صیاد شیرازی الگویی راستین از انقلابی‌گری برای جامعه اسلامی است

 وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت هجدهمین سالروز شهادت سپهبد «علی صیاد شیرازی»، آن شهید ارجمند را الگویی راستین از بصیرت و انقلابی‌گری برای جامعه اسلامی دانست.
 
این بیانیه می‌افزاید: شهید صیاد شیرازی الگویی راستین از انقلابی‌گری برای جامعه اسلامی بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در این بیانیه آمده است: با گذشت 18 سال از شهادت مظلومانه امیر سرافراز ارتش اسلام سپهبد «علی صیاد‌شیرازی» به دست مزدوران استکبار جهانی و منافقین کوردل، جغرافیای ایران اسلامی و جای جای مراکز و یگان‌های نیروهای مسلح که حضور پربركت آن عزیز را تجربه کرده‌اند، خاطرات ماندگار و سازنده وی را یادآور می‌شود و همرزمان، شاگردان و رهروان آن فرمانده مخلص و شجاع خاطرات او‌ را به عنوان مالک اشتر زمان سينه به سينه نقل می‌كنند.‌

[ پنج شنبه 21 فروردين 1396 ] [ 18:7 ] [ یاشار ]
[ ]

با هرگونه تجاوز آمریکا با قدرت مقابله می کنیم

 به نقل ازالمیادین؛ اتاق عملیات مشترک روسیه، ایران و نیروهای متحد در سوریه اعلام کرد با قدرت با هر تجاوزی مقابله خواهد کرد و روسیه و ایران به آمریکا اجازه نخواهند داد بر جهان مسلط شود.

در این بیانیه آمده است: تهاجم آمریکا ما را از ادامه مبارزه با تروریسم و نابودی آن باز نخواهد داشت. به مبارزه خود در کنار ارتش و نیروهای مسلح سوریه برای آزاد کردن خاک این کشور از دست اشغالگران- هر کسی که باشندادامه خواهیم داد. روسیه و ایران به آمریکا اجازه سلطه بر جهان و تحمیل نظام تک قطبی را نخواهند داد


[ پنج شنبه 21 فروردين 1396 ] [ 15:8 ] [ یاشار ]
[ ]

آمریکا به عراق بازگردد مقابله نظامی می‌کنیم

الصمیدعی

مفتی اهل سنت عراق امروز تاکید کرد که اگر آمریکایی‌ها بخواهند دوباره به عراق بازگردند، با آنها مقابله نظامی خواهیم کرد.


[ پنج شنبه 8 فروردين 1396 ] [ 8:33 ] [ یاشار ]
[ ]

اسرائیل نگران لغو ممنوعیت‌های سازمان ملل علیه برنامه موشکی ایران است

پایگاه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی نوشت: در توافق هسته‌ای ایران یک مهلت ده ساله برای ممنوعیت فعالیت‌های هسته‌ای ایران، غنی‌سازی اورانیوم در این کشور و توسعه تجهیزات با قابلیت هسته‌ای قید شده است. مقامات اسرائیل معتقد هستند این مهلت 10 ساله ، که یک سال آن نیز سپری شده است، احتمالا در زندگی سیاسی طولانی به نظر برسد؛ اما در زندگی یک ملت چندان زمان طولانی نیست.
جروزالم پست در ادامه این گزارش نوشت: اسرائیل از هم‌اکنون در حال آماده شدن برای زمان انقضای توافق هسته‌ای ایران است. به ویژه آنکه دو مورد از محدودیت‌های تعیین شده برای ایران در زمینه فروش تسلیحات و توسعه برنامه‌ ساخت موشک‌های بالستیک این کشور در چند سال آینده لغو خواهد شد.

[ پنج شنبه 2 فروردين 1396 ] [ 18:32 ] [ یاشار ]
[ ]

اسرائیل نگران لغو ممنوعیت‌های سازمان ملل علیه برنامه موشکی ایران است

 پایگاه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی نوشت: در توافق هسته‌ای ایران یک مهلت ده ساله برای ممنوعیت فعالیت‌های هسته‌ای ایران، غنی‌سازی اورانیوم در این کشور و توسعه تجهیزات با قابلیت هسته‌ای قید شده است. مقامات اسرائیل معتقد هستند این مهلت 10 ساله ، که یک سال آن نیز سپری شده است، احتمالا در زندگی سیاسی طولانی به نظر برسد؛ اما در زندگی یک ملت چندان زمان طولانی نیست. 
جروزالم پست در ادامه این گزارش نوشت: اسرائیل از هم‌اکنون در حال آماده شدن برای زمان انقضای توافق هسته‌ای ایران است. به ویژه آنکه دو مورد از محدودیت‌های تعیین شده برای ایران در زمینه فروش تسلیحات و توسعه برنامه‌ ساخت موشک‌های بالستیک این کشور در چند سال آینده لغو خواهد شد.

[ پنج شنبه 30 اسفند 1395 ] [ 18:10 ] [ یاشار ]
[ ]

هیچ‌گونه مشکل امنیتی در مرزهای کشور نداریم

سرلشکر باقریرئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: به لطف خدا و تلاش نیروهای مسلح هیچ‌گونه مشکل امنیتی در مرزهای زمینی, هوایی و دریایی نداریم.


[ پنج شنبه 29 اسفند 1395 ] [ 18:12 ] [ یاشار ]
[ ]

اعراب تمام هزینه جنگ سوریه را پرداخت کردند

نصر اللهدبیر کل جنبش حزب الله لبنان گفت تمام اموالی که برای هزینه جنگ سوریه پرداخت شد، "عربی" بود. همین اموال عربی باعث شد افراد مسلح از سراسر جهان به سوریه آیند.


[ پنج شنبه 29 اسفند 1395 ] [ 15:11 ] [ یاشار ]
[ ]

قبل از خواب چه سوره‌هایی بخوانیم؟

بسیاری از افراد شب ها نمی توانند به راحتی و با آرامش به خواب بروند و از این جهت، صبح ها به هنگام برخاستن از خواب، احساس خستگی مداوم دارند. 
 در این شرایط سوره هایی در قرآن کریم مورد توجه قرار گرفته که مسلمان ها با خواندن آن ها در هنگام خواب می توانند آرامش بیشتری به دست آورند. 
 در هر حال شما هر کار مستحبی را قبل از خواب انجام دهید در کسب آرامش مؤثر خواهد بود. 
 از صلوات غافل نباشید که حلّال مشکلات است؛ «دعای فرج» را زمزمه کنید و در نهایت در رختخواب کارهای روزتان را مرور نمایید. هرکدام اشتباه بوده سعی کنید جبران کنید و به فکر آن باشید که دیگر تکرار نشود و یا اگر قابل اصلاح است اصلاح کنید. 
 خود را به ایزد منان سپرده و گونه خود را بر زمین بگذارید و بگوید «الهی لا تکلنی الی نفسی طرفة عین ابدا» ؛ خداوندا مرا لحظه ای(چشم بر هم زدنی)  به خودم وامگذار.


[ پنج شنبه 24 اسفند 1395 ] [ 18:13 ] [ یاشار ]
[ ]

توان دفاعی و نظامی ما، به مثابه مشتی محکم، دشمن را از فکر تجاوز برحذر می‌دارد

توان دفاعی و نظامی ما، به مثابه مشتی محکم، دشمن را از فکر تجاوز برحذر می‌دارد.

  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نداجا، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا به اهمیت توان بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: اگر توان دفاعی، نظامی و بازدارندگی ما بالا باشد، دشمن متوجه خواهد شد اگر قصد تعرض به ما را داشته باشد به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) یقیناً با مشت محکم ما مواجه خواهد شد. 
وی افزود: دستیابی به این توان دفاعی که توان بازدارندگی را بوجود می آورد مؤلفه های مهمی دارد که مهم ترین آن ارتقاء توان معنویت است. چرا که دفاع کردن و حتی تهاجم بنا به نیاز، اگر بر مبنای اعتقاد باشد کارساز است، در غیر اینصورت ده ها دلیل برای انجام ندادن مأموریت هست اما اگر اعتقادی در پی آن باشد تحت هر شرایطی هرکسی بعنوان رزمنده خود را ملزم به تلاش می داند.

[ پنج شنبه 23 اسفند 1395 ] [ 10:12 ] [ یاشار ]
[ ]

طعم گس این نوشیدنی کبد و صفرای شما را جلا می‌دهد

عرق کاسنی از گل و ریشه گیاه کاسنی بدست می‌آید و داراطعم گس این نوشیدنی کبد و صفرای شما را جلا می‌دهدی خواص درمانی شگفت‌انگیزی است. گفتنی است، از این نوشیدنی دارویی یونانیان و مصریان باستان برای درمان بیماری‌ها و مشکلات کبدی و نیز تصفیه خون استفاده می‌کردند و یکی از داروهای اصلی برای درمان بیماری‌ها در آن زمان بوده است.


[ پنج شنبه 8 اسفند 1395 ] [ 12:31 ] [ یاشار ]
[ ]

نسل جدید نارنجک‌اندازهای بومی با سامانه‌های اپتیکی آمد +عکس

این مهمات از حسگرهایی بهره می‌برند که برای انفجار در ارتفاعی مشخص در بالای سر هدف تنظیم شده و پس از رسیدن به آن ارتفاع مشخصٰ عمل می کنند که با این کار، شعاع اثربخشی آن افزایش پیدا کرده و می‌تواند نیروهای بیشتری را مورد اصابت قرار دهد.

  استفاده  از سامانه های اپتیکی از جمله راه حلهایی است که در سالهای اخیر برای ارتقاء دقت و اثربخشی تسلیحات پیاده نظام استفاده می شود. 
با استفاده از سیستم های اپتیکی، دقت هدف گیری و همچنین برد درگیری مفید سلاح افزایش پیدا کرده و در صورت استفاده از دوربین های مخصوص دید در شب و حرارتی، می توان در تاریکی هوا و یا در شرایط بد جوی نیز با دشمن درگیر شد.

[ یک شنبه 1 اسفند 1395 ] [ 15:30 ] [ یاشار ]
[ ]

شاهکاری جدید

 

افسران - شاهکاری جدید از دولت تدبیر


[ یک شنبه 1 اسفند 1395 ] [ 15:29 ] [ یاشار ]
[ ]

اسرائیل را به واکنشی مناسب تهدید کرد

میشل عون

رئیس‌جمهور لبنان درباره تلاش رژیم صهیونیستی برای ضربه‌زدن به حاکمیت کشورش هشدار داد.

به نقل از المنار، میشل عون رئیس‌جمهور لبنان گفت که هرگونه تلاش از  سوی رژیم صهیونیستی بر ضربه زدن به حاکمیت لبنان، با واکنش مناسب روبه‌رو خواهد شد.

وی اظهار داشت: زمانی که اسرائیل به اقدامات متجاوزانه خود بدون هیچ بازدارندگی ادامه می‌داد، به سر رسیده و هرگز تکرار نخواهد شد.


[ یک شنبه 1 اسفند 1395 ] [ 15:29 ] [ یاشار ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 30 31 32 33 34 ... 44 صفحه بعد

دانلود آهنگ جدید